Management & Office support

 

  • Agenda- en afspraken beheer
  • Vergaderingen organiseren en inplannen 
  • Organiseren van zakenreizen 
  • Verzorgen van communicatie
  • Backoffice managen
  • Structureren van de administratie
  • Nieuwsbrieven; inplannen, opmaak, content opvragen en plaatsen
  • Informatie verstrekken over producten en diensten
  • Administratieve werkzaamheden zoals contracten opstellen, offertes opvragen en verwerken, planningen bijhouden en waar nodig reminders sturen

 

Evenementenorganisatie

 

  •  Inventariseren van de wensen van de klant en het samenstellen van een draaiboek.

  • Vastleggen van locatie, catering, artiesten, sprekers en technici.

  • Zorgdragen voor programma, uitnodigingen, gastenlijst en registratie van aan-/afmeldingen.

  • Organiseren van vervoer, logistiek, opbouw, decoratie en afbouw.

  • Boeken van een fotograaf voor het vastleggen van het evenement.

  • Regelen van voldoende bemanning tijdens het evenement, zoals hostesses, beveiligers, EHBO’ers en meer.

  • Evaluatie van het evenement na afloop.

 

Social media 

 

  • In overleg social media strategie bepalen
  • Beheer van social media accounts
  • monitoren en analyseren van prestaties en resultaten rapporteren aan de klant of werkgever
  • inplannen en plaatsen van content op social media kanalen
  • overleg met andere afdelingen, zoals de verkoopafdeling, om de focus van social media posts te bepalen
  • Content Kalender maken

 

 

Wellicht staat er iets niet bij, wat je wel graag wil overdragen. StephAssist biedt assistentie op maat, neem contact met mij op zodat we samen kunnen kijken wat ik voor jou kan betekenen!

Secured By miniOrange